Jeśli jesteś zainteresowany nauką jazdy samochodem, ale nie masz czasu lub pieniędzy, aby wydać na lekcje jazdy, wirtualne symulatory jazdy mogą być idealnym rozwiązaniem. Dzięki tym programom możesz poprawić swoje umiejętności jazdy poprzez wirtualną informację zwrotną od instruktora. Instruktor sprawdza różne parametry, takie jak pozycja kursanta, obroty silnika, położenie hamulca ręcznego i pozycja na drodze. Ponadto może sprawdzić, jak kursant obsługuje światła. Instruktor udziela informacji zwrotnej i wysyła graficzne komunikaty popup na środkowym monitorze.
Interaktywne rolki Elite Nero
Jeśli szukasz zaawansowanego technologicznie narzędzia szkoleniowego do wirtualnej jazdy, Interaktywne rolki Elite Nero są świetną opcją. Te interaktywne rolki oferują wiele korzyści dla kierowcy. Przede wszystkim pozwalają na swobodny ruch i symulują szereg aktywności sportowych. Istnieje kilka rodzajów oprogramowania, które można wykorzystać z rolkami, w tym Elite Real video i Zwift. Można je nawet wykorzystać do wirtualnej wspinaczki.
Te interaktywne rolki pozwalają użytkownikom trenować technikę pedałowania poprzez symulację 7% nachylenia i mocy 1350W. Są one również wyposażone w technologię Quick Motion, która pozwala jeźdźcowi poczuć się jak na prawdziwym rowerze. Dzięki temu wysiłki poza siodełkiem są odczuwane jako naturalne i bardziej realistyczne.
Interaktywne rolki Nero charakteryzują się innowacyjnymi funkcjami, które zostały zaprojektowane w celu poprawy doświadczenia podczas treningu w pomieszczeniach. Tylne rolki wyposażone są w podwójne koła zamachowe, które umożliwiają bardziej czułe pedałowanie. Rolki te posiadają również stopień, który pomaga w bezpiecznym montażu roweru. Platforma została zaprojektowana tak, aby naśladować wrażenia z jazdy po drodze, ponieważ rowerzysta czuje ciężar roweru na przednich i tylnych rolkach.
Oprócz możliwości wirtualnej jazdy, rolki Elite Nero zawierają wbudowany miernik mocy. Urządzenia te mogą być podłączone do oprogramowania innych firm, takich jak Zwift, i będą dostosowywać opór w oparciu o intensywność kolarza. Rolki posiadają również koła zamachowe w rolkach i koła pod ramą.
Kolejną zaletą tych rolek jest ich wszechstronność. Możesz ich używać do różnych sportów, od kolarstwa TT po kolarstwo MTB. Ponadto są one kompatybilne z rowerami FTMS i szosowymi. Przednia rolka jest regulowana za pomocą 11 pozycji. Dzięki temu możesz symulować różne aspekty jazdy na rowerze, w tym moc, kadencję i prędkość.
Tacx Kickr
Tacx Kickr to doskonały wirtualny trenażer jazdy, który pozwala na poprawę umiejętności prowadzenia samochodu. Trenażer ten jest przystępny cenowo i ma dobry zakres oporu. Jego średni opór jest wyższy niż w innych modelach, takich jak Saris, Elite czy soupless. Poziom oporu dostosowuje się proporcjonalnie do zmian w kadencji.
Tryb ergów Kickr jest podobny do Tacx Neo 2T, ale nie wymaga ręcznej kalibracji. Jest również niezwykle kompaktowy, o niewielkich rozmiarach, które można łatwo przechowywać. W zestawie znajduje się również kabel zasilający. Kickr kosztuje około 100 dolarów, więc nie jest to zła oferta.
Regulowane nogi Kickr’a pozwalają na dopasowanie trenażera do różnych rozmiarów kół. Pozwala to na utrzymanie równej pozycji roweru bez blokowania kół. Ponadto jest kompatybilny z 8- i 12-biegowymi układami napędowymi Shimano. Może symulować prawdziwą jazdę, bez rygorów prawdziwej.
Kickr jest bardzo responsywny i może szybko reagować na zmiany oporu. Może również szybko dostosować opór dla krótkich, ostrych interwałów na Zwift. Jest również uniwersalnie kompatybilny. Może być używany z większością oprogramowania e-samochodów, a także może być podłączony do Bluetooth lub ANT+.
Ten model jest również bardzo przystępny, ale jego cena idzie w parze z mniejszymi funkcjami. Jego moc wyjściowa wynosi maksymalnie 1900 W. Jest też dokładny w granicach 2,5 procent. Trenażer jest kompatybilny ze standardowymi aplikacjami i połączeniami, a także dostarczany jest z darmową subskrypcją Zwift.
Wahoo Kickr Core
Wirtualny symulator jazdy Wahoo Kickr Core ma kilka problemów. Po pierwsze, nie zawsze łączy się poprawnie z oprogramowaniem. Doświadczyłem tego problemu na dwóch różnych telefonach z systemem android. Wydaje również odgłos klikania podczas kręcenia. Wysłałem Wahoo wsparcia, ale ich odpowiedź nie była bardzo pomocna. Firma przechodzi pewne bóle wzrostowe z jego nowego zakładu produkcyjnego. W odpowiedzi na to, wymieniali jednostki i poprawiali swój proces QA.
Innym problemem z Wahoo Kickr Core jest to, że nogi nie są zbyt elastyczne. Jednak dla większości osób nie powinno to stanowić problemu. Chociaż jest to wada dla niektórych, nogi nie powodują żadnych problemów, dopóki są składane pod korpusem trenera. Nie jest to jednak duża wada i powinna sprawiać problemy tylko wtedy, gdy planujesz często przenosić trenażer.
Kickr Core jest również nieco tańszy niż Kickr. Jednak Kickr jest wyposażony w mocniejsze koło zamachowe i kasetę. Oznacza to, że zapewnia bardziej realistyczne odczucia z jazdy i dokładniejszy pomiar mocy. W zestawie znajduje się również kilka akcesoriów, które zwiększają odczucia z jazdy. Opcjonalne akcesoria pozwalają symulować wiatr czołowy, zmiany nachylenia i efekt chłodzenia wiatrem.
Kickr Core jest kompatybilny z różnymi rowerami, w tym górskimi, szosowymi i hybrydowymi. Oferuje również wsparcie dla 8, 9 i 11-biegowych kaset. Kickr Core można skonfigurować z połączeniem Bluetooth, dzięki czemu możliwe jest korzystanie z niego nawet z trzema różnymi urządzeniami jednocześnie.
Aby uzyskać dokładne wyniki treningu, Wahoo zaleca kalibrację co kilka tygodni. Można to zrobić za pomocą dedykowanej aplikacji lub korzystając z wirtualnego symulatora jazdy. Kickr Core współpracuje również z urządzeniami ANT+. Kompatybilna aplikacja pozwala na śledzenie tętna, kadencji i mocy.
Wahoo Kickr Core ma podobną dokładność pomiaru mocy jak Elite Suito. Kickr Core ma również podobny symulowany gradient, choć Elite Suito jest nieco głośniejszy. Kickr Core ma również lepsze wyczucie niż Elite Suito.
Apex Officer Drive
Wirtualny trenażer jazdy Apex Officer Drive to potężne narzędzie szkoleniowe, które pomaga policjantom nauczyć się bezpiecznej i defensywnej jazdy. Symuluje on trudne i pełne zagrożeń sytuacje na drodze, umożliwiając instruktorom śledzenie i rejestrowanie reakcji operatorów. Program zapewnia również podsumowanie i ocenę po zakończeniu akcji, pomagając funkcjonariuszom w rozwijaniu krytycznych umiejętności prowadzenia pojazdów i zdolności podejmowania decyzji. Program usprawnia działania organów ścigania poprzez zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy.
Platforma wirtualnej rzeczywistości zanurza funkcjonariuszy w realistycznej symulacji za pomocą plecaka, nakrycia głowy i innych akcesoriów. Zanurzenie jest tak realne, że funkcjonariusze zapominają, że znajdują się w klasie. Jeden inny funkcjonariusz tworzy scenariusze, które można przerwać w dowolnym momencie. Scenariusze mogą być dowolne, od rutynowego zatrzymania ruchu drogowego do wezwania domowego lub sytuacji aktywnego strzelania. Chociaż platforma wirtualnej rzeczywistości jest głównie wykorzystywana do szkoleń policyjnych, agencje zewnętrzne również mogą z niej korzystać.
Biuro szeryfa hrabstwa Monmouth wprowadziło niedawno nowy wirtualny program szkoleniowy dla policjantów. Apex Officer to wirtualny symulator treningu siłowego, który symuluje różne sytuacje związane z pracą policji, w tym sytuacje wysokiego stresu. Zapewnia funkcjonariuszom umiejętności potrzebne do radzenia sobie z tymi sytuacjami bez eskalowania lub prowokowania ich.
Wirtualny trenażer jazdy Apex Officer Drive posiada interfejs z ekranem dotykowym, stanowisko operatora instruktora oraz biblioteki pojazdów, ruchu autonomicznego i środowisk. Zawiera również oprogramowanie do odtwarzania i de-briefowania. Jest w stanie załadować różne typy pojazdów i zapewnia instruktorom realistyczne środowisko, które pomoże im lepiej uczyć funkcjonariuszy organów ścigania.
Podobne tematy